-
Ölkə xaricinə card-to-card xidməti icra etmək mümkündürmü?
#Kartlar
Bankımıza aid mobil tətbiqvə ATM-lərdə card-to-card xidməti icra etmək yalnız Azericard Prosessinq mərkəzinə bağlı kartlarda mümkündür.
-
3D Secure parolun necə əldə etmək olar?
#Kartlar
Siz iki üsuldan istifadə edərək xidmətə qoşula bilərsiniz: Bankımıza aid ATM-də birdəfəlik şifrələri və ya SMS vasitəsi ilə birdəfəlik parol əldə etmək (yalnız “SMS Xəbərdarlıq” xidmətinə qoşulan kartlar üçün). “SMS Xəbərdarlıq” xidmətinə qoşulanlar üçün 3D Secure avtomatik qoşulur.
-
Kartı blokdan çıxartmaq üçün nə etməliyəm?
#Kartlar
Kartı blokdan çıxartmaq üçün Bankımızın Filialına müraciət edə bilərsiniz. Həmçinin, Bankımızın Zəng Mərkəzinə (1545) ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
-
Kart itirilibsə nə etməliyəm?
#Kartlar
Əgər kartınızı itirmisinizsə Bankımızın Mobil tətbiqində kartı deaktiv edə bilərsiniz və ya Zəng Mərkəzimizə (1545) əlaqə saxlaya bilərsiniz. Həmçinin Azericard Prosessinq Mərkəzinin Zəng Mərkəzinə (194) ilə əlaqə saxlayıb kartı deaktiv etməlisiniz.